Linaninannesi59 Kızlar merhaba Kızım 4 aylık ve 8 kilo oldu boyuda 62 cm sizce kilosu çok mu doktor çok kilolu olduğunu söyledi napabiliriz normal midir
SeninAnnenBirMelektiYavrm Linaninannesi59 Benimkisi 3 bucuk aylık 8 kilo. Sadece anne sütü alıyorsa sorun yok
Kirpigiller Linaninannesi59 bizim de 4. Ay da p civardaydi 7 ay oldu hâlâ çok önde kilosu 😅😅kimi doktor fazla dedi diyet önerdi kimi doktor boyu uzun olduğu için diyete gerek yok ama üst sınırdan gidiyo dedi herkes birşey diyor
Acelyam04 Linaninannesi59 masallah benim kizimda 4 aylik 7 kilo 67 cm boyu sütümüz kaliteli takma yürümeye baslayinca atar
AyselAzra SeninAnnenBirMelektiYavrm masallah benımde dort olucak cok uzuluyorum hıc sut ıcmıyor gunde ıkı kez 100 ml anca ıcer 6 bucuk kılo anne sutu alıyor neyplım
Shrkyun10 Linaninannesi59 benim bebeğimde 2960 gram doğdu şuan 50 günlük 5500 gram anne sütü alıyor sizinkide normal sağlıklı olsunlarda kilonun bi önemi yok
Buseliii Linaninannesi59 benşm oğlumda 2.200 doğdu 4 aylın olucak 7 kilo çok çok normal anne sütü alan bebekler tombik olurmuş . İçini ferah tut
Kirpigiller Linaninannesi59 doğum kilosu da her bebegin farklı o yüzden her 4 aylık bebek aynı kiloda olacak diye bir genelleme yok ki hepsi özeldir kendine.bi emeklesin hareketlensin kilo filan kalmıyor
Uzaybaby Linaninannesi59 Benim bebişime de kafası büyük dedi 🤣 şimdi taktım kafaya başka doktora gidicem 🤦🏻♀️ Biz onları bu kadar eleştirmiyoruz 🤣
Gulumseyememdedim Linaninannesi59 daha önceden sadece mama ile besleniyor diye post açmışsınız şimdide sadece anne sütü ile mi besleniyor sorusuna evet demişsiniz hangisi doğru acaba 🤷🏼♀️
BenMathilda Minis sibeldmr dalga geçilecek bir durum göremiyorum, bu gibi yorumlar hesabınıza 1 gün askı işlemi uygulanmasına sebebiyet verir.
Elifeliscaglar Maşallah üst sınırda gidiyor sütünüz yarıyor demekki bu aydan sonra kilo alımı azalacaktır zaten ne kadar güzel benim kızımda 4 aylık 6300 anne sütü ile besleniyor yalnız günde 1 kez 120ml mama veriyorum bana da azmış gibi geliyor kilosu ☺️
Linaninannesi59 Elifeliscaglar Bence sizin ki normal değerde bizim ki iri biraz anne babada iri bence ondan 😂😂😂😂
Kahve_kokusu Elifeliscaglar tek degilsin canim hem anne sutu hem mama 4 aylikken 5700 du😃 minyon bir bebegiz😃
Linaninannesi59 Uzaybaby aaaa vebim doktor da küçük dedi 😂😂😂 bende ona taktımm başka yere götürdüm oda normal dedi bide yanlış ölçmüş meğersem 😂
OykuEva Uzaybaby emsare 3. Aydan sonra eskisi gibi ayda bir kilo almaz zaten eğer anne sütüyle besliyosanız sadece takviye veriyosanız alır şişirir mama