Esiraa bu haftalarda meme redii yaşıyorlar pes etmeyin bizde de 3 aylıkken oldu memeye yarınca dünyaları yıkıyordu ama pes etmedim 2 dk emse dahi kar gözüyle baktım sizde pes etmeyin çabucak anlatırsınız inşallah zor bir dönem birde etrafları keşfetmeye başlıyorlar karanlık ve sessiz ortam da emzirin