Baharaktas23 Kızlar bugün gittim finiş aldım daha önce brid kullanıyordum ondandır dedim geldim eve makineye ilacını koydum boş çalıştırdım o süzgeçleri yıkadım bulaşıkları çıkardım yine lekeli yine parlamıyor napıcam ben öneriniz var mı
asell03 Baharaktas23 ben pril jel 12etkili ile sorunumu çözdüm vallahi yoksa değiltirecektim makinayı 😅
birtutamsac Baharaktas23 fairy deneyin, kokusu ağır biraz da fiyat olarak tuzlu ama en iyisi o bence. Pril almıştım fairy kokusu ağır diye hiç memnum kalmadım bitsin diye resmen makine dolmadan yıkıyorum
Go_ya_sa Baharaktas23 parlatici ihmal etmeyin ben 2 haftada bir içini ozellikle alt suzgec kismini ozenle temizliyorum. Ve gerçekten finish cok farkediyor ben sasmiyorum bu markadan. Fairy cok pahalı. Ama parlatici gerçekten cok önemli
Baharaktas23 asell03 makinenizin markası nedir ben a101 den SEG almıştım onu kullanıyoruz valla yeni bugün finiş kuantum aldım
Dilaferuz Ben önce fairy kullanıyordum memnun kalmadım çay kaşıkları lekeliydi sonra finish quantum denedim ilk denemede sonuç aldım kaşıklar pırıl kokusu ağır değil tavsiye ederim
Elisaay asell03 Beko bendede var almaz.olaydim ne yaparsam yapayim temiz yikamiyor bazen 2 defa calistirdifim oluyor 3 senede 300 kere servis gelip bakmış ama bosss
_bahar_ Ben hiçbjr zaman parlatıcı kullanmadım kullanmamda kalıntı bırakıyor sagliksiz onun yerine elma sirkesi atarım ve makine nin tuzunu eksik etmem tertemiz çıkar.
Mircet _bahar_ sirkede makinanın aksamını bozuyormuş tamirci söylemişti çok zararlı falan demişti makine için dghdjdjd bizim sağlığımız hiç önemli değil zaten
[silindi] Baharaktas23 Vestel kullanıyorum Fairy öneriyor onu kullanınca gerçekten iyi Sonuç alıyorum finish falan yaramıyor bize
Dorukpasammm Brid kullanıyorum tuzu da parlatıcıda brid ışıl ışıl çıkıyor çokta güzel yıkıyor makineyle alakalı bişey sanırım