Merve99 Kızlar kızıma yazlık alışveris yapıcam. Sizce iç zıbınını nasıl almalıyım 15 aylık olucak yaza
tavsaninannesi Merve99 ben kalın askılı kullanıyorum genelde 2 tanede ince askılısı vardı ama kalın askılı daha çok iş görüyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm Merve99 ben kisa kollu zıbın alıyordum bir tek onu giydiriyordum çok rahat oluyor o şekilde
Elifmoms Merve99 ay ben geçen yaz hepsini ince aşkı almıştım sürekli düşüyordu sinir oldum bu yaz 2 tane ince askılı alıp diğerlerini kalın askılı alıcam. İpli yada sıfır şeylerin içine ip askılı olması gerekiyor onun dışında kalın iyidir
BuzluKahve Merve99 ben yazın giydirmiyorum, yaşadığım bölge sıcak ama giydirseydim ip askılı tercih ederdim
YeniAnneIstanbul Merve99 Ince, ama yazin atlet giydiriyormusun? Ben ogluma sadece t-shirt veya short tulum giydirdim turkiye’de hava cok sicak geldi. Atlet daha iyi oluyormu? 16 aylik ama bu tarz seylerden hala emin olamiyorum 🙈
Caylakanne Merve99 yazlık için ince askılıda aldım kalın askılıda ikiside kullanışlı oluyor açıkçası. Trendyolda incibaby sayfasından aldım çokta memnun kaldım. https://ty.gl/9830zxxwmi bakabilir isteyenler.
Dilaferuz Merve99 kısa kollu daha iyi yazın bir de klimalı odada omzu üyşümez elbise altı için iki üç adet bulundurabilirsiniz