aydingiller Kizlar selam oglumun burnunu açmama rağmen aşırı tıkalıydı yakasına coldmix damlattım ve yakasından yanağından kulagına dogru bir iz olmuş malesef başına gelen var mı? Kıpkırmızı alerji gibi büyük ihtimal suratına temas etti aşırı üzülüyorum tavsiyeniz var mı?
Ggercn Ben omzuna damlattım yakasına yani . Kumaştan geçip derisini resmen yakmıştı pişik kremi sürdüm 1,2 saate geçti . Üzerinde cilde temas ettirmeyin yazıyor dikkatli kullanmak lazım direk temasında ciddi yanık olur