Aselnihal benimde son 2 lakin iyileşmek yerine kötü oldum diyebilirim , burnum akmaya sesim gitmeye başladı ve ne yazık ki koku kaybı yaşadığımi bugün anladım , en çok da yavrumun kokusunu çok özlemiştim umarım geçici bır süreç yaşıyorumdur inanılmaz üzgünüm bu duruma 😔