merveeturk6 Güzel anne bu aylar hem etrafı idrak etme hemde diş çıkarma dönemi olduğu için uyumuyordur. Muhtemelen birkaç saate pili biter ve uyur minik kuş🐥 doktorumuz bana şöyle demişti bu ayların uykusuzluğu için: merak duygusu, diş ve dişlerden ötürü oluşan damak ağrısı uyku problemi yapar. Hatta seni özler yine uyanır anne sıcaklığı arar. Bu 1buçuk yaşa kadar aktif devam eder. Kaygılanma çocuğuna bırak kendini nasılsa emzirme bitince bitecek.. Demişti. Şifa gibi gelmişti. Şu an kızım 13 aylık ve hala emmek için diş için saat başı bazen 15 dk ya bir bazen 2 saate bir kesin kalkıyor. Diyorum ki büyüyor.. Geçecek.. 🌼🌼🌼