Yusaydef ilk aylarda cıvık olması normal. Benim bebeğim de 3 18 günlük ishal gibi sulu yaptığı zamanlarda oluyor pütürlü de oluyor. Bende rota aşısı yaptırdım gayet sağlıklı. Doktora sormuştum bu aylarda cıvık pütürlü kaka normal demişti. Kaka da kan olmadığı sürece korkma demişti. Bir de mama ile beslenen bebekler kakasını 5 güne kadar , anne sütü alan bebekler ise 7 güne kadar yapmaması normal demişti.