Mavis34 Alpsmomm 3.aya kadar aylık 1kilo civarı alıyordu oğlum ama 3.aydan sonra bu kadar kilo alimi bekleme artık daha az alacak demişti doktorumuz bakalım 4.ay kontrolünde ne çıkacak
Svvl08 Alpsmomm benimde bebeğim şu an 4 ay 19 günlük. 4.ay kontrolünde yalnızca 300 gram almıştı doktor sorun değil arada olabilir şu an kilosu iyi sorun etmeye gerek yok ek gıda ve mamaya başlamıyoruz dedi
Elifimmmmm Alpsmomm benimde 4 aylıkken 100 gr almıştı üzüldüm ama hemşire normal dedi kilosu 6 kilo 60 cm di
yavriyavriii Alpsmomm bizde 4 aylığız şimdiye kadar ayda 1 kilo üstü aldı hep bu ay 500 gram almış sadece gayet iyi dedi hemşireler artık azalıyor kilo alımları gayet normal bence sağlığı iyiyse sıkıntı yok 🙃
havana1 Alpsmomm İlk 3 ay 1 kilo civarında sonrası içinde yarım kilo civarında almasının normal olduğunu söylemişti doktor.
Kirpigiller Alpsmomm bizim de ilk 3 ay 1 kilo aldı her ay 4. ay 300 gr aldi normal dediler oalbilir arada filan 5. Ay 1400 Gr aldı 6 ve 7. Ay da da 1 kilo aldı
Alpsmomm Herkes bizim gibiymiş anlaşılan 4.ay atağı yüzünden heralde daha az emiyorlar ya bütün bebekler az kilo almış korkmama gerek yok o zaman