Merhaba anneler oğlum 6.5 aylık ve bugün poposunda sivilce gibi şeyler gördüm sabah irmikle balkabağı vermiştim (bu arada balkabağını ilk defa verdim) bide bezi primaydı artan fiyatlardan dolayı 4 5 gün önce sleepye geçtim sizce bez mi balkabağımı yaptı anlamadım :(