Kizlar 1 aydir kafamda deprem oluyor hissi yer ayagimin altinda kayiyor gibi oluyor ben hastayim diye diye iyice stres oldum panik ataklar gecirdim kalp carpintisi bas agrisi gibi acile gittim psikolojik dediler neyse devletten 15 gun sonra ya randevu buldum KBB nöroloji kardiyoloji ve fizik haftaya randevularim ben o ara psikiyatri gittim bana ilac verdi kullanmaya baslayinca bana bi rahatlama geldi kafam cok cok nadir sallaniyor artik.. var mi benim gibi olan yardimci olabilecek