Merhaba kızıma 4 aydır molfix kullanıyorum fakat son 1 ayda aldığım bezlerde sorun var. Pişik yapıyor ve içinde sert kum taneleri var sanki kızımı rahatsız ediyor. Başına gelen var mı böyle bir sorun. Şikayetvara baktım millet bu sebepten ötürü şikayette bulunmuş hep. Sizin görüşünüz nedir ?