Bebegim17 Afraece başta ben de anlayamamıştım sanki çişi pembeymiş gibi bezde iz yapıyordu. Sizin de öyle mi
Bebegim17 Afraece ya o zaman bilemedim. Çok önemli bir şey değildir tabii ama doktor takip etsin mutlaka. Çok sık rastlanan durumlar bunlar gönlünü ferah tut 😊 rabbim cümlemizin evlatlarına sağlık sıhhat versin inşallah 🙏
oyoyoyyedibeni Afraece anneden bebege gecen hormanların atımından dolayı olan biseymiş benim kızımda da oldu genelde kızlarda oluyomus canm