Duham44 Aselnazz dolum olmasina ragmen iyi yolda durdurup soran cok kisi oluyo ben de bu sekilde kesfetmistim zaten😅
Aselnazz Leylaa_ mesela sadece 3 ay önce beymenden dior aldım :) bitti .. koku hastayım ya markete giderim sıkarım,kızı siteye indiririm sıkarım,duşa girip çıkarım sıkarım :) şuan versace parfümden azıcık kaldı 😂😂 acil doldurma parfüme dönmem gerek
Leylaa_ Aselnazz Orjinal parfüme alışkınsan dolum parfüm seni rahatsız edebilir bi komşum kullanıyordu alkol gibi kokuyordu . Avon vs daha iyi olabilir .
Leylaa_ use_use Hayırrrr 😳😳 25 yaş ve üstü parfüm zaten 2 fıs yetiyor onun dışında evet ağır kokusu oluyor
Lilav21 Ayy bende öyleydim fiyatlar uçunca dayanmadı artık bi chanel kaldı elimde onu kullanmaya kıyamıyorum şuan 🥺 Geçen ay DP den lancome muadili aldım orijinal gibi olmuyor tabi ama kalıcılığı fena değil,bende araştırdım Bargellodan daha kalıcı DP 😊
Annelercicektir Aselnazz bende sizin gibi orijinal parfüm kullanırdım bağımlı gibi sıkardım sonra birgün arkadaşım mad parfümden parfüm aldı hoşuma gitti baya kokusu kalıcılığı falan denedim ve 2 senedir orijinal parfüm almıyorum hermes hipnotik boyzıns ve givenci absolutely üçü vazgeçilmez parfümüm hipnotik ne zaman sıksam herkes sorar dadyanın da dolum parfümleri çok kalıcı mad gibi orayı da öneririm artık sadece hediye gelirse orjinal parfümüm oluyor :))
Zeliff Aselnazz Paul Polo markanın ismi😊 https://ty.gl/fvs6j517vf Ben beyazı kullanıyorum eşim siyahı
hypatia Aselnazz my burberry black canım parfümüm ❤️Ama dp den hiç almadım kalıcılığı nasıl olur bilmiyorum