Kaan01 Babam 9 yıldır diyaliz hastasi.. babami ilk öksürük yigdi yere sonrasinda ayak yanmasi ve agri başlamıştı. Hastaneye kaldırdık bi ogrendikki bobrekleri bitmis. Doktor sordu hic su icmedinmi be abiii diye babamda dediki, benim gunde kac litre su içtiğimi hanim soylesin dedi annem doktora 6 litre dedi adam şoka girdi. Ama bobrekleri bitmişti