Busraveece Kızlar bebeğim 4 ay 8 günlük. Doğduğu günden beri memede uyuyor. Ben şikayetçi değilim ama uykusu aşırı kalitesiz gündüzleri memeyi ağzından çekince uyanıyor, çok kısa uyuyor. Memede uyumamaya nasıl alıştırabilirim ?
Sevim07 Busraveece benmksii de bazen meme de uyuyor. Ama şöyle.yapabilirsin bıraktığında veya yorulduğunu gördüğünde keyfi emmeye devam ettiğini düşünüyorsan ki hissedersin emzik ver onu emip direk dalar benmksii uykusu varken uyanıyor diyelim.yataginda emziği veriyorum.hop 1 saniye bile değil gözler gidiyor daliyor
Nergis199 Busraveece burnunu sıkıp emzik verceksin. Başla türlü başa çıkmaz öle kucakta memede uyuması iyi degill
Busraveece Sevim07 bide uykuluyken emziği deniyim o zaman. Normal zamanlarda midesini bulandırıyor almıyor emzik
Birprensannesi_ Busraveece ne yazıkki tatlım oğlum 1yaşında ama hala emerek uyuyor bırakmıyorlar memede uymazsa da 40 lı bebek gıbı saat başı aglıyor memeyı bırakana kadar memede uyumaya devam 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Deletedmom221 Busraveece benm bebek emzik alsa bile emzikle uyumuyor illa benm göğsümde uyucak emerek emzikte işe yaramadı bnde :(
ZGD Busraveece emziği değiştirin isterseniz. Benim bebeğim de öyle yapıyordu meğerse emzik büyük geliyormuş.
Busraveece Havim1 aman diyim daha çok başındasınız bizim gibi alıştırmayın bence. Şimdi çok erken ama bi süre sonra kendi kendine uyumasını sağlamaya çalışın