7 ay 20 gün önce Sezeryan oldum. Sezeryan sonrası 10 15 gün kadar ayağa kalkmakta çocuğu almakta çok ama çok zorlandım zorlu bir süreçti benim için 40 ım çıktığında doktorum kontrol etti ve bir problem olmadığını söyledi dikişlerimde. Ara ara ağrı yapıyordu zaten dikişlerim ama şu ara daha da sıklaşmaya başladı özellikle sol uç ağrıyor en basından beri hastahane de hemşireler dikiş düğüm yeri uç yer en çok orası ağrıyor normal demişlerdi oğlum bazen kucağımda tepinirken ayağı geliyor dikişime canımdan can gidiyor günlük yaşantımı etkileyecek düzeyde değil ama ağrı çok kötü . Böyle bir durumla karşı karşı ya kalan var mı ? Doktoruma randevu aldım gideceğim.