Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık ve uyku gerilemesi başladı 🥴 atak haftasimi dis mi hic bilmiyorum tek bildiğim beni. Mahfetti geceleri saatlerce sallıyorum ama uyumuyor bundan 3-4 gün öncesine kadar asla boyle yapmazdi uyku saati geldimi uyuyan çocuk şimdi uyumuyor🥺 uykusuda geliyor ama beşiğine koyunca basıyor bir ağıt öyle bunaldım ki çok yorgunum uykusuzum geçecek elbet sabır diyorum 🙏 ama çok yıprandım be 😑