Meeleek Benim oğlumda 16 aylık olacak. Bay bay, sar sar makarayı falan yapıyor. Mesela topu getir dediğimde anlamıyor ama ben atınca aynı şeyi yapıyor. Kaşıkla tabağa vurunca sende yap diyorum yapıyor. Bir şeye dalınca ismine bakmıyor işine gelince bakıyor inatlık mı fenalık mı bilmiyorum 😂 baba gaga diyor bilinçli demiyor bence babayı 😂 dededede falan diyor uzatıyor çok şey anlatıyor ama anlaşılmıyor. Bende konuşmamasını sorun ediyorum. Biz ailemizden uzak yaşıyoruz arkadaş edinecek çevremizde yok. Akşama kadar benimle birlikte bende ev işi yemek derken yeterince ilgi gösteremiyorum galiba kendimi suçluyorum hep. Etkinlik falan yapmak istiyorum sıkılıyor oyuncaklarla oynuyoruz sıkılıyor. Yetersiz olduğumu düşünüyorum.