El tanıma olayı değil canm bu bambaşka bisey benim kızımda 2aylkken basladı emzik alan bir bebek değildi baş parmağnı emiyodu özellikle uykusu gelince parmağnı emer hep öyle uyurdu cok müdahale ettm ama bırakmadı doktorumuz elini emsin müdahale etmeyn ama parmak emmesine müdahale edin demisti sonra kendi haline bıraktm bas edemedm cünkü sonra sonra işime geldi pıt diye uyuyodu gece uyansa kendi dalıyodu simdi 6aylığız damaklardan sanırım diş ckarcak bi anda bıraktı emmeyi damakları cok acıyo galiba yani tamamen unuttu bırak emmeyi parmağı ağzna götürmüyo bile emzikte almıyo uykuya zor geciyo parmak emince uyuyodu hemen😂