Arkadaşlar hepimizde biliyoruz sadece Türkiye de tek deil dünya çapında küresel kriz var hersey pahalandi Amerikan dolarda değer kaybetmeye başladı dünyada bir ilktir demem oki dünyada çok israf var kirlilik başını almış gidiyor hep hastalık var üstümüzde bir türlü toparlanamiyoruz LUTFEN DUYARLI OLALIM COPLERI YERE DENIZE ATMAYIN YEMEK ISRAFIMIZ OLMASIN IHTIYAC DISINDA BASKA BIRSEY SATIN ALMAYALIM not/AC KARNINA MARKETLERE GITMEYELIM😅