Kumsallluysal lütfen sadece doktorunuzu dinleyin. Beyin cerrahı falan yazan olmuş. Küçücük bebeğe emar röntgen çektirmeyin. benim bebeğim kapalı bıngıldak doğdu. Ben de panikledim emar çektirelim dedim doktorumuz bu resmen cinayet olur 3günlğktü bebeğim henüz. Sadece takip edeceğiz dedi. D vitaminini 1 ay geç başladım ama düzenli kullandım aralarda unuttuklarım oluyor tabii. Doktorum kullan dedi. Şu an 10 aylık çok şükür kafa büyümesi ideal. Maşallah diyeyim. Siz de her ay aynı doktora ölçüm yaptırın,persentilden kontrol edin. Bu kadar. Sağlıkla büyütün bebeğinizi❤️