Emine-tekn Merhaba arkadaşlar seseryan doğum yaptım estetik dikiş yapıldı ama ucunda küçük bi ip var o ne olucak bilgisi olan varmı ? Doktorda birşey demedi 🤔
DveD Emine-tekn Benim dikişin uç kısmında bir düğüm vardı misine gibi ve orası kısa sürede düştü başkada görünürde birşey yok
Minikprens DveD Emine-tekn benim de düştü ipler ama orası katlanmış şekilde duruyor o geçecek mi yoksa hep öyle mi kalacak ellemeye korkuyorum
Mavim Emine-tekn benimde 3 ay oldu sezeryan. Dikiş yerimin üst kısmı çok sert ve çimdiklediğimde hissetmiyorum deriyi 😢geçecek ve normale dönecek mi
Nilsmom Emine-tekn sanırım herkesin farklı canım, benim ipi doktorum 1 hafta sonraki kontrolümde çekip aldı ama hissetmedim bile. Hatta orda ipin varlığından haberim bile yoktu 😊 Doğumdan sonraki kontrolün ne zamandı?
Cinarege_ Hll canm sennde mi estetikti ve bir ucunda misina gibi ip vardı. Basta siyah siyah dikislerm atıyordu smdi bir ucta misina var
Hll Emine-tekn yok artık estedik zaten dikiş bile değil yapıstırma deniliyo sadece bir ucunu dikiyorlar okadar meraklanma dus aldıkca yumuşuyor ve düşüyor zaten dikişlerin kaşımdığında iç kısımların acıdıgında anlarsınki iğleşiyor
Suhedacan Kızlar konuyla alakası yok ama tuvaletteyken siizinde karnınızda çok fazla acı oluyormu tuvalete gıtmekten korkuyorum artık bu arada doğum yapalı 4 gün oldu
AliyeAsel Suhedacan evet canım maalesef 1 aya kadar sürüyor bu durum ben destek alarak oturabiliyordum o derece canım yanıyo geçecek ama daha var canım
Lavitaebella Suhedacan doktoruma o şikayeti söyledğimde tam idrar torbası civarından kesiyoruz o yüzden dolunca dikişlere baskı yapıyodur tarzında bir açıklama yapmıştı.
Annesinin1tanesi Emine-tekn doktor 1 hafta sonra gel demedi mi canım bnmde başında ve sonunda ip vardı içten dikiyorlar dışı yapıştrma oluyor en azından bnmki öle ben 1 hafta sonra gittim iplern ucunu kesip derin nefes almamı söledi ve ipi çekti hiçbir şeklde ne acı ne bişe sadce gdklanma hissi vardı canm
kereminannesi95 Emine-tekn bende 1 ay sonra kontrole gittiğimde doktor çekip almış çok korkarak gitmiştim ama hiç hissetmedim bile 🙈
Annesinin1tanesi Emine-tekn doktorun numarası varsa arayıp sorablrsn aklnda kalmasn belki sölemeyi untmuş olablr