Dijvar Kızlar meraba hamileyken yirmilik dişimi cektirmistim çok fenaydı şimdi de bi çürük var ve ara ara sızlıyordu ama şuan ölüyorum ağrısından karanfil yağı vardı damlattim yarim saat sonra yine başladı sizce dolgu mu yoksa çekip kökten çözüm mu
Baby_Mila Dijvar Buna diş hekimi karar verir kurtarılabilecek durumdaysa kanal+dolgu yapar değilse çekim yapar. Geçmiş olsun diş ağrısı çok zor
Dijvar Baby_Mila hayatım boyunca ilk defa hamileyken diş ağrısı çektim ama bu defa ondan da kötü peki dolgu falan ağrıyı tamamen bitirir mi ..teşekkür ederim
Baby_Mila Dijvar Kanal tedavisi yaparsa ağrı yapmaz soğuk-sıcak sızlama yapmaz hamilelik döneminde diş sorunları olabiliyor maalesef