Hanımlar nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz bebişler ne durumda benimki emekliyo sürünüyor tutunup ayağa kalkıyor bazen konuşuyor bazen tükürüyor yaramazlık yaptığı zaman hemen dönüp bana bakıyor tek sıkıntımız var oturamıyor oturduğu zaman direk düşüyor başka bir sıkıntımız yok elhamdülilah bide ek gıda süreci istediğim gibi gidiyor diyebilirim bizimle birlikte herşeyi yiyebiliyor yumurta yediği zaman hemen kusuyor ama olsun hem mama hem meme ile beslenen bir bebek ama mamayı bırakmayı düşünüyorum bu aralar çok arttı fiyatları. Allah yardımcımız olsun🖤 evet siz anlatın biraz da