Oğlum 16 aylık akşam yemek yerken sandalyeden düştü 10 dakka sonra sol gözünün kan topladığını görünce ağar topar hastaneye gittik tomografi çekildi sonuç temiz çıktı göz için göz doktoruna gösterin dediler yarın sabah göz doktoruna gideceğiz başına böyle bişey gelen var mı lütfen yardımcı olun bu arada çok fazla kan yok az bişey göz kapağını kaldırınca var