Surimsine bebeğe 500cc de verseniz içer. 1 aylık bebek için 120cc çok fazladır . Siz onu 2 saatte bir 60cc olarak verin ki bebekte hazımsızlık yapmasın. Daha sonra bu durum bebekte aşırı gaz oluşumuna neden olur. Ayrıca sizin Sütünüz yok değil. Lütfen kendinize benim sütüm bebeğime yetiyor diye düşünün ve her iki saatte bir elle sağım yapın. Makina ile değil. Bol bol 3-4 litre Su için. Boza , dereotu, taze sıkım portakal suyu, şekersiz kompostolar , kimine rezene çayı iyi gelir. En son ender saraç süt arttrima tarifi verdi. Son 3 gündür onu yapıyorum maşallah ben yararını gördüm. Umarım size de yarar. Bir büyük kupa içine 1.5 tatlı kaşığı rezene , yarım tatlı kaşığı anason , 1 tatlı kaşığı kurutulmuş papatya , 3-4 adet kuşburnu ,bir tutam dereotunu koyun ve üzerine kaynar suyu dökün. 4-5 dk ağzı kapalı demlensin. (Kuşburnunu elinizle iki parçaya bölün ki daha etki etsin ) bu arada papatya bebekte olan gazında çıkmasına ve uyumasına yardımcı oluyor. Lütfen sürekli bebeği emzirin. Bebek emdikçe sütünüz gelecek. Benim sütüm 10cc bile zor çıkıyordu. Şükür azmettim ve yine mama veriyorum ama ağırlıklı anne sütü alıyor. Lütfen kendinize güvenin.