Handankzu Hiç telaşlanmayın. Çok sık banyo yaptırmayın. Banyo yaptırırken de ağlarsa ağlasın diyip sakince ve çabucak yıkayıp çıkarın. Uzun uzun şampuan yapmaya çalışmayın. Oda sıcaklığını suyun sıcaklığını iyi ayarlayabiliyor musunuz? Benim bebeğim sıcak sudan hiç hoşlanmaz mesela. O yüzden ben çok ılık suyla yıkıyorum. Keyifle yıkanıyor, suyu sıcak yapsam durmaz küvette.