Canmmel-26 Daha bu hafta yaptığım saçmalığı anlatıyım 🤣 akşam kızıma yoğurt mayalıcam ama nasıl yorgunum uykum var bir an önce yapıyım yatıp uyucam neyse sütü kaynattım altını kapattım bekliyorum ılınsın da mayalıyım diye annemle eşim de yanımda. Vakit geçiyor süt ılınmıyo sürekli üzeri kaymak oluyor durdukça alıp kaseye koyuyorum. Bir de saf saf diyorum ki ay anne bu sefer ki süt çok iyiymiş ne kadar çok kaymak tuttu 🙈 artık 45 dk oldu sütte soğuma yok hala kaymaklanıyor baktım süt azalmaya başladı gibi o an dank etti bir baktım ki altını kapattım diye kısmışım meğer 45 dkdır ılınsın diye beklerken süt hala ısınıyor 🤦♀️ eşim ne dalga geçti ama hatun süt çok iyiymiş bu sefer dimi ya diye 🤣🤣🤣