Minnosannesiii Arkadaşlar merhaba bebeğim 2.5 aylık oldu bugun sünnet oldu gece normalde bezini değişmiyorum acaba bir sıkıntı olur mu kaç saatte bir değiştirmem gerekir
MuMuBu Minnosannesiii bnce gece ara ara değişin enfeksiyon kapmasın. ilk bir iki gün gündüz her çiş yapısında değiştirmistim
tubasd Minnosannesiii normalde nasilsa oyle devam ettim bende 2 bucum aydada farkli olmaz sanirim yapışmamasi için krem sürün sıkıntı olmaz biiznillah. hayirli olsun inşaallah 🌸
Zeynep49 Minnosannesiii Benimkilerde 2 ay 6 günlükken oldular bardak kulandım kremini sürdüm çok çiş yaptığında ve kakasini yaptığında hemen degistirirdim yani herzaman nasılsa öyle yaptim
mmek_2014 Normalde nasıl yapıyorsanız öyle devam edin. Kaka yapmadığı sürece sorun yok. Bizde 2.5 aylıkken sünnet ettirdik gece degiştirmedim hiç
Mcan Minnosannesiii eğer sadece çişse değişmeyin sabaha kadar kalsın ama kaka varsa değiştirin eğer pansuman yapıyorsanız onu yenileyin. Bize doktorumuz böyle söylemişti.
Leylaakkaya Minnosannesiii nasil yapiyorsaniz oyle devam edin ama kakaya dikkat cabuk değiştirin bide karton bardak koyarsananiz daha cabuk ilesir bide her gun belden aşagi yikayin bebek şampuaniyla
Mcan Leylaakkaya hergün yıkanmalı mı biz sünnet olduğumuzda 1 hafta banyo yoktu. Daha bugün sünnet olmuş bebek
brnykt Biz 41 günlükken olduk zaten en geç 3 saatte bir emzirdiğim için gece dahil her çişli bezini değiştirdim ben doktorumuz öyle önermişti. Biz bir şey koymadık , bir şey olacağından değil de dolup rahatsız etmesin diye sık sık değiştirmiştim ben.😊
Baloglusannesi Mcan bize doktorumuz ne kadar sık banyo yaparsam o kadar iyi olur demişti ve ben her gün banyo yaptırıyodum ama yaz ayı oldugu için hergun banyo birşey olmuyordu şimdi bebeğiniz hasta olabilir havalar kötü ama sözde belden aşağısıni yıkayın bu arada suda bekletiyoduk küvette biz oyle daha iyi olur demişti doktorumuz
Leylaakkaya Mcan bize ne kadar sık yikarsaniz o kadar cabul ileşir demişti gercekten de oyle oldu kiş malum belden aşagi yikayin
Baloglusannesi Mcan Ertesi günü başladık yani gün sonra birde benim bebeğimin pipisi yamukmus bı tarafini fazla kesmek zorund kalmis doktorum küvete suyu öldür suda aç sürekli hergun hatta mümkünse günde iki kere yap demişti bende suyun icinde pipisini açıp bı iki di bekliyodum
Mcan Baloglusannesi AA anladım. Ya merak ettim benim ablamda çnkü doktoru hergün siizn gibi yaptırmış.
Shrkyun10 Minnosannesiii karton bardagı kesin bezle temas etmeyince daha rahat oluryır bide bir numata büyük alın bezi
utangacayimonti Bize 3 gün su değdirmeyin 3 günden sonra da şampuanlamayın demişti karton bardak koymadım bezi yapışmasın hemde çabuk iyileşsin diye pipine gelen kısma kantoron yağı sürdüm birde silverdin krem sürün demişti o kadar