Kızlar merhaba rota aşısı ilk dozundan sonra bebeğimde sürekli bir gaz sorunu oldu öZelikle gece yatınca kabus gibi başlıyor mecburen ikinci dozu da uyguladık tesadüf mü bilmiyorum ama ben aşıya bağladım ilk üç ay hiç gaz sorunu olmayan bebekse aşı sonrası sorun oluştu 5 ay 20 günlük bebeğim böyle bir durumla karşılaşan var mı denk mi geldi