Damla29 ben bebeğim 10 günlükken oldum korona.. Arkamdan eşim ondan sonrada büyük oğlum.. Maske takarak bebeğinizi emzirin bol bol.. Sütünüz onu korur meeak etmeyin siz kendinizi sağlam tutun sağlıklı beslenin ki Sütünüz ona yarasın bol bol su için ben 3 litre yi geçik su içtim hep.. Portakal suyu içtim gaz yapar bebeğe dediler ama dinlemedim.. Ve vitamin takviyesi aldım.. Doğum doktorum vermişti emziren anneler için.. Çok şükür hafif atlattık. Emzirdiğim içinde sadece parol kullandım..