Yazannesi1 Noname21 bebiş tüm gün yuvarlanıyor canım ordan oraya ordan oraya akşam oluyor 😀🌹 sevindim iyi olmanıza 💐❤️
BallyavruMM Busetmr ne alaka yaaa bundan 10 sene öncede Erdoğan başta idi kimseden ses çıkmıyordu. 5 sene öncede … Başına taş yağsa Erdoğan Erdoğan Erdoğan diyen tiplerden nefret ediyorum. Evet ulkece hatta dünyaca zor bir süreçten geçiyoruz marketlere girince odumuz kopuyor faturalara bile girmiyorum. Ama adaletli olun bütün herkes Erdoğan döneminde cebini doldurdu ev araba sahibi oldu. Son 3-4 senedir kötü bı durumdayız. Allah sonumuzu hayretsin diyelim.
_asyam_ BallyavruMM bütün herkes derken Erdoğan ve yandaşları demek istedin! şayet şuan ne evim var ne arabam 😔 bırakın artık şu Erdoğan sempazitanlığını sonuz Suriye gibi olacak korkuyorum iç savaş olacak..
BenMathilda BallyavruMM sonsuza kadar mi destekleyecegiz peki, batirsa bile? Bu milletin efendisi, kendisidir. Eger bastakiler ulkeyi batirirsa ayak olurlar. Efendi olmaktan ödün vermeyelim, naçizane.
Noname21 Yazannesi1 daha küçük tabi. Benimki de nerden öğrendiyse koşuyor koşuyor anne napiyorsun diye bağırıyor Birde yere bir sey dokuyor ben napabilirim ki diyor 😄😄
BallyavruMM _asyam_ hayır Erdoğan karşıtı herkes oldu mesela bende olamadım. Olmayanlar olurlar inşallah. Ama haksızlık yapmayın 5 sene önce zam lafını duyuyor muydunuz? Dünya olarak zor bir süreçten geçiyoruz zaten.
Sarikuzumalp Deletedmom636262 Malesef benimde öyleydi. Torku onunla eş değer gibi tat anlamında oda pahalanana kadar ona devam artık 😃
BallyavruMM BenMathilda efendi olmaktan odun vermeyelim derken ? Tabikide desteklemeyecegiz tepki göstereceğiz oy vermeyeceğiz körü körüne baglanmayacagiz. Ama yağmur yağsa Erdoğan Erdoğan demek çok mu doğru? Bu adam hiç mi doğru bişey yapmadı eskiden zam nedir bilmezdikkk son yillarda duyduk. Oda 3-4 senedir..
Noname21 Yazannesi1 oyle oyle . Simdi ben yatıyorum unutma beni arada etiketle öpüyorum kocaman ❣❣❣❣🌸🌸🌸👋👋👋