Burcu011 Noname21 yaa çok pahalı değil mi zeytin yağı annemlerin zeytin ağaçları var 45 TL kilosu yağın banada 15 kg göndermiş pilav yaparken bile onu kullanıyorum
Gokkusum11 Monap ben de şok oldum 2 yaşında bebeğim var nereden kısayım bu çocuk ne yesin tavuk almış başını gitmiş et desen korkudan fiyatına bakamıyoruz meyve ona kez salatalık olmuş 24 lira
1Egmen Sarikuzumalp marketler zam yapıyormuş fırsatçılar stokçular varmış, tayyip onlarla savaşıyormuş blabla bla bunları o kadar çok duydum ki gitmesine pek ihtimal veremiyorum
Monap Elifnuronuk Avrupadayim canım 2 yil oldu buraya yerleşeli daha once Türkiye de yaşıyordum doguma büyüme
Noname21 Yazannesi1 çiçeğim valla esim covid oldu izole etti kendjnj 1 haftadır kosturuyorum haliyle . Birde ders falan. Sen nasılsın
Sarikuzumalp 1Egmen Savaşıyor mu gerçekten aslında tek bir söze bakarken nasıl savaşıyor anlayamıyorum. Kimi duysam isyanlarda o yüzden ben biraz ihtimal veriyorum 😃