Ebru33 fiyatlardan dolayı bende e bebeğin deterjanini aldım ama hiç memnun kalmadım. Kiyafetkerin rengini korumuyor resmen renkleri soldu. Ki hep 30 derece de yıkarım. Onca para verip kıyafet alıyoruz giden gitti zaten diyorum bitseydi hemen uni baby i tekrar alacam. Sonuçta hwrgun çamaşır yikamiyoruz uzun süre gidiyor.