4mevsim_1esila Kızlar kızım 2 yaşına girmek üzere, gel, hadi,baba,anne,dede,eee ,cıs vb kelimeler söylüyor cümle kurması yakınmidir . Sizinkiler ne zaman konuştu
Denizfdn 4mevsim_1esila yakındır canım tam2 yaşında uzun cümleler kurmaya başladı öncesine herşeyi söylerdi ama cümle daha çok artti
mihrosum 4mevsim_1esila sımdı bırı gelir 9 aylık konusmaya basladı 1 yasında 5li cümle kurdu yazar. En iyisi ben yazayım onlar gelmeden. Kızımda 26 aylık oldu bugun Allah hepimizin gonlune gore versin bir kac kelıme dısında biz de de konusma yok . Insallah konusacaklar
Merryyy 4mevsim_1esila bizde 20 aylığız ama öyle çok kelimesi yok memmi mama baba diyor Merve 1 dede falan diyordu bıraktı onları bende ne zaman konuşacak merak ediyorum 😕
MesNes Her çocuğun gelişimi ayrı kendine has ancak çok beklenmeden de bir doktor görüşü almak iyi olabilir çünkü geliştirebilir bir alan bekleyerek gelişimde gerilik olarak daha büyük bir soruna dönüşebiliyor 2 yaş doktora gitmek için erken olabilir süre tanıyın ama baktınız böyle sürüp gidiyor bir danışın derim