Elif1010 aşırı ters biri, 3 kere götürdüm bebeğimi artık götürmüyorum. Soru sormaya korkuyorum her sorumda azalıyordu beni. Muayeneye gidiyoruz akşamına mesaj atıyorum mesela bişey sorucam bizi çoktan unutmuş oluyor. 3 aylık kızım kusuyordu aradım ne yapalım diye yediği dokunmuştur bişey olmaz sabah getirin dedi. Çocuğun yemek yemediğini sadece anne sütü aldığı bile bilmiyor. O gece aşırı kusmaya bağlı su kaybı yaşadı bebeğim acile zor yetiştirdik sabaha kadar serum verildi. Sabah hocayı aradım durumu anlattım bana diyor ki gece kime götürdüysen ona sor ben sabah bana getirin dedim. Gece çalışmadığı için ona götürmedik diye ilgilenmedi mesela. Bu tavsiye eden arkadaş kendisine bir Kaç kere soru sorsun bakalım yine insanlara tavsiye verebilecek mi 😉 Livde 3 doktor denedim Özge Kaya Kılıça gidiyoruz şuan memnunum, bizi hep hatırlıyor ne zaman soru sorsam uzun uzun anlatıyor mesajlarıma dönüyor.