bulut22_ Kızlar bebegım dogması gereken zamandan 9 gün önce dogdu aylık takipleri de dogması gereken zaman üzerinden hesaplanıyor sizin de öhle mi
deniz-95 bulut22_ yok o şekilde düşünme. 37. haftadan sonra her doğum zamanında doğum olarak sayılıyor.
Suleasya bulut22_ benim bebeğim de 38+5 haftalikken doğdu. Doğduğu zaman üzerinden hesapladilqr hep . Doktorum gelişimi iyi 37+3 te alalım demisti ama ben beklemek istedim
babyandmom1 Benim bebeğim 38+3 te doğdu doğum gününden itibaren değerlendiriliyor. Prematüre değil sonuçta zamanında doğum