Pazartesi annemlere gittim 3 haftadır gidemiyoruz kar yağdığı için bebeğim çok sıkıldı gittik bir gece de kaldık salı akşam eve döndüm çarşamba kız kardeşim kötü hissetmiş kendini test verdi pozitif çıktı bize geçmişmidir temasımız olmadı zaten gündüz evde değil hastenede çalışıyor akşam gelip yemeğini yiyip uyuyordu zaten bir gece kaldım. Çok korkuyorum bebeğime bulaşır diye bize bulaştıysa bile belirtileri kaç günde gösterir yaşayan bilen var mı