HLmom Semadeemiiir bazı hastaneler muayene sırasında takıyor bazısı aile planlamaya yolluyor öncelikle bunu öğrenin
demetdemircioglu Semadeemiiir Ben normal kadın doğuma randevu aldim doktorum taktı ama normalde kadın doğum servisinde ebeler takiyormus. benim 2 doğumda da doktorumdu Zaten doğumdan hemen sonra planlamistik o yüzden kendi taktı.
SeymaSagban Semadeemiiir Hastaneye göre değişiyor bana direk kadın doğuma randevu al gel hemen takalım denildi