merhabalar aslında teşhis edilmiş bir migrenim yok ama geçmeyen baş ağrısı yüzünden gittiğimde drlar yüzde 90 migren diyorlar tabi bu ataklar ben hamileyken yada emzirirken arttığı için film röntgen mr cektiremedim(benimde biraz ihmalim) sorum şu 4 gundur müthiş baş ağrısı yaşıyorum ikizlerim 2 aylik ve 2 yasinda kizim var haliyle dinlenme sıfır ama dayanamıyorum acile gittim biekrelik arveles serum taktılar ama yine geçmedi 3.gunden sonra bulantı kusma da eşlik ediyor. emzirirken nasil baş ediyorsunuz bu baş ağrısı ile. Bir de migren mi nasil anlayabilirim. bu aralar hastaneye gitme imkanım yok malesef