Kızım 8 aylık oldu bu gün kontrolü vardı 7750 kilo geldi . Şaşırdım açıkçası 8500 bekliyordum ek gıda ve anne sütü alıyor doktor az minyon tipli ama biraz daha fazla olması lazımdı dedi . Çok mu az acaba yaa ay ve kilo olarak bu civarlarda olan var mi ?