iki_prens_annesi Slm anneler bnm bi oglum var son bi kac haftadir agzina yemek alirken bi kac kasik icinde agzinda tutuyo yutmuyo ole agzinda duruyo sonrasinda tukurup cikariyo su olsun cay olsn farketmez cileden cikartiyo haliyle iki kasik yesin ucuncu kasikda tutuyo suan agzinda bisey yok kilitle dudagini oyunmudur huymudur nedir ve nasil asarim basina gelen olduysa ne yapmaliyim 🤔🙄
seyhannhri iki_prens_annesi ondokuz mart 2020 bebesı de farklı gozumun ıcıne baka baka oyun hamuru sokuyor agzına. Yemek faslını dıle getırmıyorum. Stickerlı kıtaplar aldık onu yapıstırıyoruz o ara agzına ne sokarsak… Ama tukendım diyebilirim. Bır de tek basıma bakıyorum aıle uzakta eşimde asker aayda ıkı uc gun gorursek… Yanı uzulme yalnız değilsin
Minnaktospik iki_prens_annesi şubat 2020 bebesi de ayyynii anlattiginz gibi 🤦♀️ yemek yedirmek iskence artik. Agzinda tuttugu gibi bi de emzik surekli elinde, agzina bi kasik bisey aliyor onu yutmdan hoop emzik agza gidiyor 🤯
iki_prens_annesi Deletedmom8453 tutuyo mu agzini yemek vs yerken 😁 suan yedigi bisey yok ama agzi kilitli acmiyo hic
19032020 seyhannhri yaa benim oğlum da 19 Mart 2020 doğumlu ve bugün oyun hamurunu burnuna ve kuşağına sokmaya çalıştı 🤦🏻♀️ Aynı şeyleri yapmaları çok ilginç demekki bu zamanlarda oluyor böyle şeyler. İnşallah bir an evvel biter bu halleri 🙏🏻🙏🏻
iki_prens_annesi seyhannhri allah yardmcn olsn cnm nde tekim esi ise gidip geliyo bide iki oglan kucugu iste yiyo 2 3 lokmasinda agzinda kaliyo ya tukurup cikariyo yada agzinda olece kaliyo yedigi sey tek su iciyo onuda tutuyo yeni yeni seyller edindi 😏
seyhannhri 19032020 aaaa cok sevındım… Evet tamır setıyle bugun kulagını tamır edıyordu. Neysekı surekli yanındayım. Hamurları kaldırdım bı sure oynatmayı dusunmuyorum. Stickerlı kıtaplarla, araba tamırı, boyama ıle vakıt gecırıyoruz. Siz neler yapıyorsunuz?
19032020 seyhannhri biz de benzer şeyler yapıyoruz. Çizgi film izleriz bazen . Hangi elimde oynuyoruz. Kitap okuyoruz. Bazen top oynarız. Ha bir de beşiğinin üstüne battaniye örtüyorum çadır oldu diye seviniyor biraz da öyle vakit geçiriyor. Çok sıkılıyor yavrum ama yapacak bir şey yok. Havalar ısınana kadar böyle gidecek sanırım
iki_prens_annesi Minnaktospik hadi ya emzik yok ama bir haftaya yakin bole iki lokma gidiyo agzini kapatiyo snra biktm vala 🙄
seyhannhri 19032020 biz de cizgi film tablet teledon ypk. Bılmez. Bazen dısarı cıkarız hava musaıtse tabıkı. Bazen kıtap bazen yapboz. Bunalıyoruz ama napalım. Hazıran yırmıye kadar annesı ile sonra bakıcıya. Asırı bagımlı bana ise baslayınca napacak merak ediyorum