Megami27 Kızlar sağlıkçı gebelerde 24-32 hafta arası idari izin kullanan var mı ? Bu izin kaldırıldı mı devam ediyor mu
AselAryam12 Megami27 nisan ayında doğum yaptım. Kadrolu işçiym, sağlıklıçıym. Ben kullandım hala da devam ediyo diye biliyorum
Megami27 Duhaderen etrafınızda kullanan var mı ? Zira milli istihbarat ve sağlık dahil değil diye bir yazı gördüm
Megami27 Bsrtncsy etrafınızda bu izni kullanan var mı ? Zira sağlıkçılar ve milli istihbarat dahil değil diye bir yazı gördüm
Bsrtncsy Megami27 Yeni doğum yaptim 2 ay olmadı.Ben 24.haftada başvuru yaptığımda devlet memuru şartı koşuldu.Memur olan arkadaşım 24.haftada çıktı ben cikamadim 32yi bekledim.Yani en son yürürlükteydi
Megami27 AselAryam12 Ocak 2022 de güncellenmiş diye biliyorum ama kalktığına dair bir şey de bulamıyorum