busramut Kızlar yok ben bu bebe nasıl uyuyor öğrenemedim bir türlü ayakta uyumaz memede uyumaz biberonla uyumaz dün gece nasıl uyuttun deseniz hatırlamıyorum yani her akşam aynı muhabbet deliricem Allah aşkına 2 aylık bebe nasıl uyur yaa
Yigitalpinannesi14 busramut ben elektrikli süpürge sesini açıyorum ayağımda sallıyorum kolik değil ama bu şekilde sesle uyumayı seviyor
Aslanpasam Emzir ayağında salla benimki de gece emzik ediyo memeyi sonra yatırıyorum popoya vura vura pış pış edip uyutuyom
Aryah Bizde 2 aylık olduk. Doğdu doğalı pilates topunda uyuturum + ninni söylüyorum veya süpürge sesi.
hilaliii Elektrikli süpürge sesi falan denediniz mi. ?maalesef bebeğiniz daha gece ve gündüz ayrımını bilmiyor 4 aylık olana kadar bizde sabah 5 e kadar otururduk oğlumla