Bebeğim 3 gün sonra 3 aylık oluyor … 64-65 cm civarında 8 kg , anne sütüyle besleniyor , gündüzleri 1-1,5 saat uyanık kalıyor , yarım saat 40 dk gibi kısa uykular yapıyor gece çok güzel uyuyor… yüzüstü yuvarladığımda kolları altında kalıyor çıkaramıyor ama kafasını dik tutabiliyor , gülüyor , aguluyor , ellerini birleştiriyor , eline verdiğimiz oyuncağı belli bi süre tutabiliyor , beni takip edebiliyor , ama elleriyle uzanıp tutmaya yada dokunmaya yeltenmiyor 💓 biz böyleyiz sizde durumlar nasıl ? Yapması gereken yada yapmam gereken neler var ?