Nuriyek Son bi kac aydir surekli herseye aglayip beni istiyor ben yaninda oluyum kimseye gitmez misafir geldiginde istemez mizmiz oyun oynamak bile istemiyor aglama krizleri olustu ne yapmam gerekiyor fikri olan varmi
Dijvar Nuriyek 2 yaş sendromu. Çok sabırlı olun ağlarken panik olmayın çocuklar fark ediyor ve ağlayarak istemeye devam ediyor ağladığında sakin olun önce güzelce dinleyin anlatın hala devam ediyorsa başka bişeyle ilgilenmiş gibi davranın ağlayarak çözüm aramayı seven bi yaş 😊
1234___ Nuriyek endişe etmeyin bu çok normal bir durum sabırlı olun Bir defa söyleyin .siz ne kadar sakin olursanız bu problemi o kadar çabuk atlatırsınız 🌹