tosbikannesiii Deniz773 başka ne belirtiniz var ben negatif çıkmıştım sadece bogaz agrım öksürüğüm vardı ama iyi çektirdi yani
Deniz773 tosbikannesiii boğazım çok fena biraz halsizlik var ama portakal suyunu bile çok zor içtim boğazım çok çok kötü bi de gözlerim ağrıyor . Sizinde Boğazınız da mı ağrı vardı