Minikpanda12 Anneler ben doğum yapalı 43 gün oluyor ve bugün acayip bı bacak ve omuz ağrısı ile uyandım yuruyemiyorum bile acile gittim sadece serum yaptilar kadın doğuma gidemedim randevu bulamadım daha önce başına gelen oldu mu kolumu kaldıramıyorum 😭
Cihan Minikpanda12 bende doğumdan sonra bacak ve bel ağrısı çekiyordum doktora gittim kan testi yaptı meğer tiroidim hızlı çalışıyormuş doktora git bi görün yine de