Sahrabalam KPSS’ye çalışıyorum lisanstan gireceğim ama modumu çok düşürdüler ön lisansa göre daha Zor vs ön lisansta 35 netle 70 alınırken bu lısansta 55 nete tekabül ediyor vs sizce de öyle mi çalışıyorum 75 almam gerekiyor ama hevesim kırıldı
Mutluefe Sahrabalam hayır ya sakın kırılmasın Daha vakit var fırsat buldukça çalışın ben hiç çalışmadan giriyorum gk gy den hep 75 76 alıyorum 😁işime yaramıyor ama olsun
e1if Sahrabalam sen milleti takma, evet önlisans öyle, ama 75 puan da lisansta alınmayacak bi puan değil yaparsın kuzum ne mezunusun
Mutluefe Sahrabalam bence asla vazgeçmeyin gerçekten gram bakamadım girdim 2 yıldır birinde 72 aldım bu yıl 76 aldım işime yaramıyor dediğim gibi ama olsun şimdi çalışıyorum.
Belis-mom Sahrabalam lisans mezunu insansınız kulak arkası edin bunu diyenler onlisansi zor bitirmiş insanlardır kesin
Utkucan Sahrabalam o zaman korkulacak birşey yok a grubundan falan girecek olsanız baya sağlam çalışmak gerekli zor diyecektim ama katiplikte korkacağınız bir durum yok rahat olun hiç anlattıkları gibi değil düzenli güzelce çalışın yeter
Sahrabalam Utkucan cansınız Allah razı olsun inşallah dediğiniz gibidir genel yetenek genel kültür gireceğim bulunduğum il bu sene en düşük 72 ile kapatmış bnde en az 75 almalıyım
Utkucan Sahrabalam o kadar kolay alırsın ki kalem oynat biraz çalış 85 alırsın zaten Allah yardımcın olsun inşallah
Sahrabalam Utkucan Allah işinizi gücünüzü rast getirsin inşallah nasıl mutlu ettınız benı Allah’ta sizi etsin inşallah
Sahrabalam Mutluefe video üzerinden gidiyorum fırsat buldukça günde dört saat kadar çalışıyorum benım hocamdan
Mutluefe Sahrabalam bende öyle bazen aksıyor ama yapmaya çalışıyorum. Benim işim zor zaten de yine de pes etmiyorum 🤲🏻
Sahrabalam Mutluefe çalışmadan bile çok güzel puanlar almışsınız bence çalışırsanız çok çok ıyı alırsınız